1. DISPONIBILITATEA SERVICIULUI

 Produsele oferite pe acest Site web sunt disponibile pentru livrare numai pe teritoriul României.

      2.          CUM SE ÎNCHEIE CONTRACTUL

Informaţiile prevăzute în Termeni şi datele cuprinse în acest Site web nu constituie o ofertă de vânzare, ci o invitaţie la ofertă (invitatio ad offerendum). Nu va exista niciun contract între dumneavoastră şi noi în legătură cu niciun produs până în momentul în care comanda dumneavoastră este acceptată în mod expres de către noi. Dacă nu vă acceptăm oferta, iar din contul dumneavoastră au fost retrase deja fonduri, acestea vă vor fi rambursate integral.

Pentru a plasa o comandă, trebuie să urmaţi procedura online de cumpărare şi să daţi clic „Trimite Comanda” sau pe „Autorizare plată”. După aceea, veţi primi un e-mail de la noi prin care se confirmă primirea comenzii dumneavoastră („Confirmarea comenzii”). Vă rugăm să reţineţi că acest lucru nu înseamnă că o comandă a fost acceptată, deoarece comanda dumneavoastră constituie o ofertă pe care ne-o faceţi cu privire la cumpărarea unuia sau a mai multor produse de la noi. Toate comenzile sunt supuse acceptării de către noi, iar noi vom confirma acceptarea trimiţându-vă un e-mail de confirmare a expedierii produsului („Confirmarea de expediere”). Un tichet electronic cu detaliile comenzii dvs. va fi atașat la Confirmarea de expediere („Tichetul electronic„). Contractul dintre noi privind cumpărarea unui produs („Contractul”) se încheie numai atunci când vă trimitem Confirmarea de expediere.

Contractul se va referi numai la acele produse enumerate în Confirmarea de expediere. Nu vom avea obligaţia de a livra niciun alt produs care a făcut sau ar fi putut face parte din comanda dumneavoastră, până când nu este confirmată expedierea produsului respectiv printr-o Confirmare de expediere separată

     3.          DISPONIBILITATEA PRODUSELOR

Toate comenzile de produse depind de disponibilitatea produselor respective în stocurile noastre. În acest sens, în eventualitatea în care apar dificultăţi de aprovizionare sau dacă produsele nu se mai află în stoc, ne rezervăm dreptul de a vă informa cu privire la produse înlocuitoare de calitate şi valoare egale sau superioare, pe care le puteţi comanda. Dacă nu doriţi să comandaţi aceste produse înlocuitoare și dacă am primit deja plata aferentă produselor comandate, vă vom rambursa integral orice sume de bani pe care le-aţi plătit. 

    4.          REFUZUL DE A PRELUCRA O COMANDĂ

Ne rezervăm dreptul de a elimina orice produs de pe acest Site web în orice moment, în mod discreționar şi/sau de a elimina sau modifica orice material sau informații de pe acest Site web. Cu toate că depunem toate eforturile pentru a prelucra întotdeauna toate comenzile plasate, pot exista circumstanţe excepţionale care să ne oblige să refuzăm prelucrarea unei comenzi după trimiterea mesajului de Confirmare a comenzii şi ne rezervăm dreptul de a proceda astfel în orice moment.

Nu vom avea nicio răspundere faţă de dumneavoastră sau orice parte terţă pentru eliminarea oricărui produs de pe acest Site web, pentru eliminarea sau modificarea oricărui material sau conţinut de pe acest Site web sau pentru neprelucrarea unei comenzi după ce v-am trimis mesajul de Confirmare a comenzii.

    5.          LIVRARE

Produsele comandate pe siteul CONSIGNATIA7.RO se livreaza numai prin curierat rapid Fan Courier.

CONDITIILE DE LIVRARE sunt:

– LIVRARE RAPIDA in 1-5 zile prin curier rapid, acasă sau la birou.

– 19,90 RON pentru comenzile cu valoarea între 0-599, aflate in aria de acoperire a curierului si care nu depasesc greutatea cumulativa de 3kg.

 

Pentru mai multe detalii click pe: Livrarea produselor

Sub rezerva dispoziţiilor din Articolul 7 de mai sus privind disponibilitatea produselor, cu excepţia cazurilor în care există circumstanţe extraordinare, vom depune toate eforturile pentru a finaliza comanda dumneavoastră cu produsul (produsele) enumerat(e) în Confirmarea de expediere până la data specificată în Confirmarea de expediere menţionată sau, dacă data de livrare estimată nu este specificată, în termenul estimat indicat la selectarea metodei de livrare şi, în orice caz, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data Confirmării comenzii.

Cu toate acestea, pot apărea întârzieri din motive cum ar fi apariţia unor circumstanţe neprevăzute sau zona de livrare.

Dacă, dintr-un anumit motiv, nu putem respecta data de livrare, vă vom informa cu privire la această situaţie şi vă vom oferi opţiunea de a menţine comanda cu o nouă dată de livrare sau de a anula comanda cu rambursarea întregii sume plătite. Vă rugăm să reţineţi că nu livrăm în zilele de sâmbătă şi duminică.

În sensul prezenţilor Termeni, se consideră că „livrarea” a avut loc sau se consideră că a fost „livrată” comanda atunci când dumneavoastră intraţi sau o parte terţă desemnată de dumneavoastră intră în posesia fizică a produselor, lucru demonstrat de o semnătură de primire a comenzii la adresa de livrare convenită.

Menționăm că nuanțele de culoare ale produselor diferă în funcție de calibrarea fiecărui dispozitiv de pe care acestea sunt vizualizate și pot să difere față de culoarea reală a produsului.

In cazul în care comanda de produse nu ajunge la dumneavoastră în timpul de livrare estimat, vă  adresăm rugămintea de a ne contacta utilizand urmatoarele date: numărul de telefon 0738855450 şi adresa de e-mail: reclamatii@CONSIGNATIA7.RO.

 6.        IMPOSIBILITATEA DE LIVRARE

Dacă nu putem să livrăm produsele, din motive neimputabile nouă, după două încercări, vom încerca să găsim un loc sigur unde să lăsăm coletul. Dacă nu putem să găsim un loc sigur, comanda dumneavoastră va fi returnată la depozitul nostru.Vă vom informa în scris despre locul unde se află depozitat coletul şi modalitatea, respectiv termenul în care îl puteţi ridica. Dacă nu vă veţi prezenta la locul de livrare la ora convenită, vă rugăm să ne contactaţi pentru a stabili o altă dată de livrare.

După 5  zile calendaristice din momentul în care comanda dumneavoastră este pregătită de livrare, fără să fi fost însă livrată din motive neimputabile nouă, vom considera că doriţi să anulaţi Contractul, iar acesta va fi tratat ca reziliat. Ca urmare a rezilierii Contractului, vă vom rambursa toate plăţile primite de la dumneavoastră, in afara de costurile de livrare fără nicio întârziere nejustificată şi, în orice caz, în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la data de la care considerăm prezentul Contract reziliat.

Vă rugăm să reţineţi că depozitarea, transportul şi reluarea livrării care derivă din rezilierea Contractului pot presupune un cost adiţional şi vom avea dreptul de a vă transfera acest cost dumneavoastră.

Atentie: in cazul in care curierul nu gaseste pe nimeni la destinatie si nu reuseste sa predea coletul, comanda se va intoarce la noi. Pentru a incerca o alta expediere destinatarul se obliga sa plateasca pentru ambele expeditii.

 7.        TRANSFERUL RISCULUI ŞI AL DREPTULUI DE PROPRIETATE ASUPRA PRODUSELOR

Toate riscurile legate de produse (inclusiv pierdere și deteriorare) vă vor reveni dumneavoastră din momentul livrării, atunci când dumneavoastră intraţi sau când o parte terţă desemnată de către dumneavoastră, alta decât curierul, intră în posesia fizică a produselor.

Dreptul de proprietate asupra produselor vi se va transfera dumneavoastră numai după ce primim plata integrală a tuturor sumelor datorate pentru produse, inclusiv a costurilor de livrare, sau la livrare (aşa cum este definită în Articolul 9 de mai sus), dacă aceasta are loc la o dată ulterioară. Dreptul legal de proprietate asupra produselor ne va reveni imediat nouă dacă vă rambursăm orice astfel de plată.

8.        PREŢ ŞI PLATĂ

Preturile prezentate nu includ TVA si nici nu includ cheltuielile de livrare, in afara cazului in care se specifica in mod expres pe site acest lucru. Preturile sunt valabile doua zile de la data inregistrarii comenzii, in limita stocului disponibil.

Produsele pot fi achizitionate doar prin plata in avans cu cardul bancar prin sistemul Netopia Payments / Secure Payments.

Preţul fiecărui produs va fi cel menţionat periodic pe Site-ul nostru web, cu excepţia cazului în care există o eroare evidentă. Cu toate că avem grijă să ne asigurăm că toate preţurile indicate pe Site-ul nostru web sunt corecte, pot apărea erori. Dacă descoperim o eroare de preţ la oricare produs(e) din comanda dumneavoastră, vă vom informa cât mai curând cu putință şi vă vom oferi opţiunea de a reconfirma comanda la preţul corect sau de a o anula. Dacă nu vă putem contacta, din motive neimputabile nouă, comanda va fi considerată anulată şi, dacă aţi plătit deja produsul (produsele), vă vom rambursa întreaga sumă plătită.

Fiecarui produs i se adauga un tarif pentru „Evaluare Produs” care are un cost fix de 3 lei si care reprezinta tariful pentru serviciul de verificare a conditiei produselor, autentificare si receptie. Tariful de receptie nu este returnabil, considerand ca singurele vicii ale produsului sunt doar legata de dimensiuni si nu de calitatea produsului, asupra caruia clientul este informat la cumparare in categoria „UZURA”

Uzura:

  • nepurtat (nou) – produsul nu prezinta nicio urma de uzura/purtare/manipulare, eventual are eticheta originala de cumparare
  • purtat cu grija – produsul are vagi urme de uzura, insa nu la vedere (talpa, interior etc) si a fost purtat maxim 1-3 ori
  • purtat – produsul are urme de uzura in urma purtarii, poate prezenta mici urme de uzura care pot fi inlaturate (scame, mici zgarieturi) atorate vechimii acestuia (exemplu: produs vintage)
  • uzat – produsul poarta urme de de uzura evidente, datorate vechimii (exclusiv pentru produse vintage a caror urme de uzura garanteaza vechimea ex: dantela, in, borangic)

Nu avem nicio obligaţie de a vinde vreun produs la un preţ inferior incorect (chiar şi în situația în care ați primit din partea noastră Confirmarea de expediere), dacă eroarea de preţ este evidentă, inconfundabilă şi ar fi putut fi identificată în mod rezonabil de dumneavoastră ca fiind o eroare.

Preţurile afişate pe Site-ul nostru web nu includ TVA si nici nu includ costurile de livrare, care se vor adăuga la suma totală datorată, aşa cum se specifică în Ghidul nostru de cumpărături – Costuri de livrare.

Preţurile pot fi revizuite în orice moment, însă (cu excepţiile menţionate mai sus), nici o schimbare potenţială nu va afecta vreo comandă a dumneavoastră pentru care, anterior modificării prețurilor, a fost trimisă deja o Confirmare a comenzii.

 

Consignatia7.ro isi rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afisate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate/derizorii orice cumparator cu un nivel mediu de pregatire). In acest sens, art. 1665 alin 2 din Codul Civil  precizeaza ca, ‘vanzarea este anulabila cand pretul este intr-atat de disproportionat fata de valoarea bunului, incat este evident ca partile nu au dorit sa consimta la vanzare.’

După ce aţi selectat toate produsele pe care doriţi să le cumpăraţi prin adăugarea lor în coşul dumneavoastră, următorul pas este să parcurgeţi procesul de finalizare a comenzii. Pentru a face acest lucru, trebuie să urmaţi paşii din procesul de cumpărare, completând sau verificând informaţiile solicitate la fiecare pas. Mai mult decât atât, pe toată durata procesului de cumpărare, înainte de a efectua  / trimite comanda, puteţi modifica datele comenzii dumneavoastră. Ghidul de cumpărături vă oferă o descriere detaliată a procesului de cumpărare. De asemenea, dacă sunteţi un utilizator înregistrat, va fi disponibil un istoric al tuturor comenzilor plasate de dumneavoastră, în secţiunea „Contul meu”.

Odată ce primim comanda dumneavoastră, vom face o confirmare telefonica si vom livra coletul catre dvs. 

Ca si modalitate de plata acceptate, aceasta este DOAR prin card bancar, denumit POS Online. Plata ramburs nu este acceptata, ca atare.